Monday, November 15, 2010

亲爱的主耶稣,我承认我是一个罪人,求你赦免我一切的罪。现在,我邀请你进入我的生命,做我个人生命的主。谢谢你,如今我相信我已经是一个新造的人。祷告奉耶稣的名。阿们。

- Aaron Goh -

Dear Lord Jesus, I admit that I am a sinner, I pray to thee to pardon all my sins. Now, I invite you into my life, Be the Lord of my Life. Thank you, I believe I am new person now. Pray in the name of Jesus. Amen.

No comments: